WordPress verkkosivustot alihankintana mainostoimistoille ja graafisille suunnittelijoille

Valolink tarjoaa graafisille suunnittelijoille sekä mainostoimistoille WordPress -sivustojen sekä ja WooCommerce -verkkokauppojen teknistä toteutusta valmiiden ulkoasusuunnitelmien pohjalta, ja tarvittaessa meiltä saa myös korkealaatuista verkkosivustojen ulkoasujen ja graafisten ilmeiden suunnittelua. Pyrimme hyödyntämään valmiita komponentteja kustannustehokkuuden optimoinniksi, mutta emme laadusta tinkimällä. Meiltä onnistuu myös hyvin täysin räätälöidyt tekniset ratkaisut haastavempien toiminnallisuuksien toteutukseen.

Ota yhteyttä
Kotisivut yritykselle Valolink

Kustannustehokkuus

Valolinkillä pyritään koodaamaan pyörää uudelleen mahdollisimman vähän, vaan käytämme hyväksi todettuja teemoja sekä lisäosia, joilla toimitettu ulkoasu saadaan toteutettua korkealaatuiseksi verkkosivustoksi mahdollisimman kevyesti. Meillä on käytössä WordPress asennustemplate, jossa on valmiina suurin osa tarvittavista lisäosista, jolloin aikaa menee vain itse ulkoasun toteutukseen.

Osaaminen

Meiltä onnistuu WordPresss sekä WooCommercen oletustoiminnallisuuksien laajentaminen niin front-end kuin back-end puolella, kuten kokonaan uusien lisäosien toteutukset, uudet sisältötyypit (custom post type), WordPressin REST rajapinnan laajennokset ja tapauskohtaisesti integraatiot kolmannen osapuolen järjestelmiin.

Haasteellisemmat front-end komponentit tai toteutukset voidaan toteuttaa esim Vue.js kirjaston päälle, ja kevyempää toteutusta vaativat ongelmat voimme ratkauista jQuery scripteillä.

Valolinkin rakentamat verkkosivustot hyödyntävät välimuistiratkaisuja ja latautuvat oletuksena hyvinkin nopeasti, mutta meiltä voi erikseen myös ostaa latausnopeuden optimoinnin viimeistenkin ryppyjen hiomista.

Pyydä tarjous

Ota yhteyttä

Avaan mielelläni toimintatapojamme tarkemmin puhelimessa tai sähköpostitse, ja selviin säveliin annan mielelläni suoraan tarjouksen. Laita alta viestiä tai soittele!

Jotta pystyisimme vastaamaan yrityksesi tarpeisiin mahdollisimman hyvin, kannattaa tarjouspyynnössä mennä jo hieman yksityiskohtiin:

  • Onko kyseessä verkkosivuston uusintaprojekti, vai lähdetäänkö tekemään kokonaan uutta sivustoa?
  • Löytyykö yrityksille jo graafista ilmettä, vai aloitetaanko projekti visuaalisen ilmeen suunnittelusta?
  • Onko projektilla tiukkoja aikatauluvaatimuksia?